شرکت ساناتک، طراحی سایت

طراحی سایت، طراحی وب، راهکارهای تخصصی تحت وب

شرکت ساناتک، طراحی سایت

طراحی سایت، طراحی وب، راهکارهای تخصصی تحت وب

  • ۰
  • ۰

بردکرامب (Breadcrumb) بهترین و ساده ترین روش برای راهنمایی کردن کاربران و اسپایدرها (crawler) می باشد که به آنها می گوید الان در کدام قسمت سایت قرار دارند.یکی از ابتدائی ترین بخش سئو کردن سایت ایجاد موقعیت breadcrumb می باشد که تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی سایتخواهد داشت.بردکرامب (breadcrumb) چیست و چه کاربردی دارد؟

هنگامی که شما برای تمام صفحات سایت خود breadcrumb را تعریف می کنید بعد از مدتی در نتایج جستجو در موتورهای جستجو به جای اینکه تمام متن شما نمایش داده شود یک حالت navigation پدیدار می شود که نشان دهنده مجموعه ای است که متن شما در آن قرار دارد و این مسئله باعث می شود که اسپایدرها علاوه بر خزیدن در صفحات وارد آن مجموعه نیز می شوند و آن را ایندکس می کنند.

یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای همیشه جایی برای Breadcrumbs در نظر می گیرد و در برخی موارد برای برهم نخوردن طراحی و عدم شلوغی در صفحه این مسیرها را با رنگهای زمینه یکی می کنند و هم طراحی را دست نزده و هم موتورهای جستجو را به صفحات خود راهنمایی می کنند.


منبع: بردکرامب (breadcrumb) چیست و چه کاربردی دارد؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی